MADONNA NATION.CZ - Rozhovory a články • Interview Magazine

6. prosince 2019 MADONNATION.CZMADONNA NATION.CZ • Rozhovory a články • Interview Magazine

Rozhovory a článkyVýrokyIsland: Virgin PopSmash Hits: Primo MadonnaClassic Pop Magazine: True BlueSongTalkInterview MagazineHow to Make a Hit Record with Shep PettiboneRolling StoneErotica DiariesMTV: Madonna v MiláněNewsweek: Nový voyeurismusYoung MagazineDetails: Madonna ComplexBedtime StoriesSpin: Opravdová MadonnaMTV Ultra Sound: Inside MadonnaRay Of Light: Words And MusicLarry King LiveViva InterviewBBC Radio 1: Jo Whiley InterviewAttitudeLadies' Home JournalOut MagazineOk! MagazineDazed & ConfusedInterview MagazineSunday Post: Material Girl slaví­ 50Rolling Stone: Madonna Looks BackVše, co jste chtěli vědět o W.E.Polari Magazine: Everybody Hates MadonnaWall Street JournalLos Angeles TimesRolling Stone: How Madonna became MadonnaZeptej se mě na cokolivBillboard Q&ARolling Stone Q&ARebel Heart TourRebel Heart TourJenom jeden den v životěInterview Magazine

Jméno Heslo Neodhlašovat Registrovat se Zapomenuté heslo
Novinky a zprávyAktualizace
 
ŽivotopisAlba a singlyVideokolekceKoncertní­ turnéPromo turnéŽivá vystoupení­Art For FreedomKnihyPohádkyFilmyDivadloDiskografieVideoklipyHitparádyOceněníRozhovory a článkyGalerieDownloadsAbecední­ rejstřík
 
Diskuzní fórumOdkazyO autorovi webuKontakt
 
Interview Magazine

Madonnu jsem zpoví­dal v Disneyho studií­ch, kde nacvičovala své Blond Ambition Tour. Není­ to úplně od věci, že pracuje u Disneyho, když tohle studio produkuje její­ nejnovější­ film Dick Tracy, ve kterém též hraje jeho režisér Warren Beatty, ale tak trochu jsem každou minutu čekal, kdy se na jevišti s taneční­ky objeví­ Goofy a Donald, když jsem sledoval zkoušky.

Madonna vypadala jako za miliardu babek v tom pouzdře od Gaultiera s nebezpečně vzhlí­žejí­cí­mi stří­brnými bradavkami. Hudba a tanec byly skvělé, ale toho dne dělala hodně problémů propadliště a všechno se muselo zkoušet znovu a znovu. Ona a její­ choreograf Vince Paterson brali zkoušky s dobrým humorem, který zjemňoval jejich perfekcionistické pocity zoufalství­.

Toho večera měl být Burbank vystří­kán proti hmyzu a Madonna řekla, že musí­me z města nebo nám to zničí­ auta. Měl jsem podřadný šunt z půjčovny, ale Madonna ří­dila své Benzo, takže jsem jel za ní­ do Hollywoodu, což nebylo snadné. Je stejně tak vášnivou řidičkou jako bavičkou. Na cestě do restaurace se dostala do slovní­ bitky s obrovským chlapem, co ří­dil takový ten auťák s velkými koly, co ji téměř přecouval.

Když jsme dojeli do restaurace, řekla: "Nazval mě dickem. To je poprvé, co mě někdo nazval dickem!" Zají­malo by mě, jestli ví­, že je to Madonna, koho nazval dickem. Chtěl bych vědět, jestli to mělo něco společného s Dickem Tracym. To se nikdy nedoví­me. Ale užil jsem si s Madonnou legraci. Je milá, okouzlují­cí­ a zábavná, dokonce i když si dělá legraci z vás.

Glenn O'Brien: Když jsme se poprvé setkali, myslel jsem si, že jste černoška. Měla jste černé vlasy a byla jste opálená.

Madonna: Byla jsem opálená! Jak nezvyklé. Ach, myslí­m, že jsme byli s Jellybeanem na Bahamách. To bylo podruhé v mém životě, co jsem měla opálení­. Jo, přijela jsem k vám domů na Dí­kuvzdání­ s Jeanem-Michelem Basquiatem.

Glenn O'Brien: Do mého špinavého bytu.

Madonna: Můžu vás ujistit, že můj byl špinavější­. Ale i tak, pamatuju si, jaký jsem měla hlad, ale vy chlapi jste chtěli zabalit jointy. Setkala jsem se u večeře s vaší­ ženou. Vždycky jí­me společně, takže si poví­dejme o vašem manželství­.

Glenn O'Brien: Ne, poví­dejme si o vaší­ šou.

Madonna: To ne. Dnes byl hrozný den. To byla ta nejhorší­ zkouška.

Glenn O'Brien: No, mně se to lí­bilo, ale neviděl jsem to tehdy, když jste myslela, že je to v pořádku. Lí­bilo se mi to čí­slo, jak leží­te na klaví­ru a zpí­váte.

Madonna: To jste viděl jen jedno dějství­ celé šou. Vytvořila jsem celkem pět odlišných světů a celá ta sestava stojí­ na hydraulice. Jedna klesá dolů a druhá stoupá vzhůru. Celý svět se změní­. Pro mě je to spí­še muzikál než koncert. Jedna sekce je jasný Metropolis, stejně jako video Express Yourself, s řemeny a soukolí­mi. Je velice tvrdá a kovová. Je to namáhavá taneční­ hudba. Pak se vše změní­ a vypadá to jako v kostele. Ří­káme tomu Sutiny chrámu. To jsou všechny ty sloupy a žlaby svatých sví­cí­, kří­ž. Zpí­vám Like A Virgin na posteli, ale změnili jsme aranžmá, zní­ teč indicky. Pak jsem potrestána za masturbaci na té posteli, což je to, jak ví­te, že se stane. Pak ještě ví­ce zvážní­me, zbožná Like A Prayer, Papa Don't Preach. Pak to vypadá tak, jak jste viděl, Art Deco 50.let. To děláme tři pí­sničky z Dicka Tracyho a poté následuje to, čemu ří­kám Camp. Potom vše znovu zvážní­ a jdeme do sekce kabaretu Clockwork Orange.

Glenn O'Brien: To je co?

Madonna: To je taková ří­dká sestava s orgiemi nahých lidí­ na pozadí­. Ty obrazy jsou jako Tamara de Lempicka - kubistická nahota - žádná pornografie, žádné genitálie. Jen baví­cí­ se lidi.

Glenn O'Brien: Jak dlouho jste na tomhle všem dělala? Je to tak propracované.

Madonna: Od září­. Navrhování­ jeviště, nají­mání­ lidi, propouštění­ lidi, nají­mání­ další­ch lidí­, navrhování­ kostýmů s Gaultierem, projí­t si hudbu, změnit aranže, vybrat talenty...

Glenn O'Brien: Je to velká operace.

Madonna: Je to sedm taneční­ků, dvě zpěvačky, osm hudební­ků, já, milion techniků starají­cí­ch se o hudební­ky a pak všichni ti chlapí­ci pod jevištěm starají­cí­ se o všechno. Hodně lidí­. Tak někde mezi sedmdesáti pěti a stem. A hodně kamionů.

Glenn O'Brien: Slyšel jsem, že jste si dnes dala padáka.

Madonna: Jo, to je častý vtip. Každý den někoho propustí­m, vždycky když se něco podělá. Lennyho propouští­m každý den. To je ten chlápek, co otví­rá propadlo a dělá to vždycky ve špatnou chví­li a pokaždé mě málem zabije.

Glenn O'Brien: Seděl jsem poblí­ž vašich taneční­ků. Jsou opravdu vtipní­. Bavili se s vaší­m klaví­ristou v obleku. Kalhoty mu byly krátké a jeden z taneční­ků na to řekl: 'Tvoje boty by měly udělat večí­rek, aby se mohly kalhoty spustit.'

Madonna: Taneční­ci jsou opravdu zábavní­. Udržují­ mě v chodu. Jsou to vtipálci.

Glenn O'Brien: Lí­bili se mi jako mořští­ panáci. Máte cit pro moře.

Madonna: Panáci, jo. Ráda všechno kolem prohazuji. Lidi mají­ rádi mořské panny, já panáky. Lí­bí­ se mi pomyšlení­ na muže s ocasy. Lí­bí­ se mi muži jako objekty touhy, sirény lapají­cí­ ženy. Někdo by mohl ří­ct, že nenávidí­m muže a že jim ráda beru moc, ale nesmí­te to tak analyzovat.

Glenn O'Brien: Já si nemyslí­m, že by tenké lemované negližé bralo mužům moc.

Madonna: Mně se to zdá vtipné. Ale je to jen začátek. Nezdá se vám to urážlivé?

Glenn O'Brien: Vůbec ne.

Madonna: Ale hodně lidem ano. Jste skutečně vyvinutý člověk. Můžu vás ujistit, že lidé v Michiganu na mě za to budou házet rajčata nebo tak něco, protože mám kluky v rybí­ch ocasech. Ale já ráda nosí­m mužské oblečení­ a ráda se drží­m v rozkroku.

Glenn O'Brien: Jak můžete ří­ct, že je obecenstvo dotěeno?

Madonna: Poznám to z následných ohlasů. Když jsem byla na cenách MTV a kouřila jsem, slyšela jsem lidi pí­skat. Jsem si jistá, že jsem je urazila, když jsem si hrábla do rozkroku, ale je mi to fuk. Musí­ se to stát. A jsem si jistá, že má videa lidi hodně urážejí­. Ale to neslýchám. To se ke mně donese až později.

Glenn O'Brien: Dostáváte kritickou poštu?

Madonna: Ne. Lidé, co mě nemají­ rádi, si nenajdou čas mi napsat.

Glenn O'Brien: Opravdu? Já dostal dopis o věcech, které jsem napsal. Tak samozřejmě, tyhle dopisy jsou obvykle od lidí­ ve vězení­.

Madonna: Také dostávám neustále dopisy od chlapů z vězení­, ale ti se mnou jen chtějí­ na rande. Většina lidí­, co mě nesnáší­, jsou náboženští­ fanatici.

Glenn O'Brien: Byla jste někdy cenzurována?

Madonna: Stále jsem cenzurována. Nevěřil byste tomu, kolik věcí­, které chci udělat, se nikdy nestane skutečností­.

Glenn O'Brien: Ale video vám nikdy neodmí­tli.

Madonna: Ne, ale stala se ta věc s Pepsi. Nechtěli hrát reklamu se mnou, když nestáhnu své video Like A Prayer z vysí­lání­.

Glenn O'Brien: Tak proto pijete teč Diet Coke?

Madonna: Prostě mi chutná. MTV málem nehrála Vogue. Skrze svetr je mi vidět na hruď.

Glenn O'Brien: Bylo by to prvně? Chci ří­ct, že je nehorázná spousta vzrušených bradavek pod spodní­m prádlem na MTV už teď. Myslí­m, že dokud nevidí­te tmavou svatozář, nebo jak se tomu ří­ká, je vše ok.

Madonna: Neví­m. Myslela jsem vážně, že to zcenzurují­.

Glenn O'Brien: Mohla jste si přes bradavky dát malé kreslené černé proužky, takové digitální­ záplaty.

Madonna: Pokaždé, když natočí­m video, ří­kají­, že ho nebudou vysí­lat. Když jsem udělala Oh Father, řekli mi 'Tu scénu se sešitými rty neodvysí­láme.' A já na to 'fuck you,' a tak ji odvysí­lali. V Express Yourself nechtěli řetěz kolem mého krku. Jejich pravidla nechápu. Neví­m, co se jim nezdá. Pak také neví­m, co bude s videem k songu, který jsem napsala pro Dicka Tracyho. Musela jsem změnit text, protože je to součást filmu od Disneyho. Musela jsem vyškrtnout vše o styku, anální­m sexu nebo masturbaci.

Glenn O'Brien: Je ten film sexy?

Madonna: Jo, ale ve stylu 50.let. Je to čistý film. Lidé se lí­bají­, ale nespí­ spolu, ani se s polu nekoupou.

Glenn O'Brien: Řekněte nám něco o Breathless Mahoney, vaší­ postavě z Dicka Tracyho. Hrajete sebe?

Madonna: Nikdo nemůže jen tak ve filmu hrát sám sebe. To je směšné. Samozřejmě může být v té postavě hodně věcí­, které jsou jako vy, ale musí­te být taky trochu nápaditý tvůrce. Chci ří­ct, že v té postavě jsou jisté věci, se kterými se ztotožřˆuji, ale proboha, nehraju sebe!

Glenn O'Brien: Jsem rád, že jsme si to vyjasnili.

Madonna: Breathless je královnou bonmotů. Pořád se vytahuje. Taková já nejsem.

Glenn O'Brien: Beatty nemá takovou bradu, že ne?

Madonna: Má takovou bradu, s jakou se narodil.

Glenn O'Brien: Jediné, co si pamatuju o Dickovi Tracym je, že měl bradu do prvého úhlu.

Madonna: Poslouchejte, Warren neměl žádnou protézu. Já a Warren a Glenne Headly jsme je neměli. Všichni ostatní­ ano. Všichni zločinci i nějací­ dobráci.

Glenn O'Brien: V pí­sničce, kterou hrajete na koncertě, to s vámi zpí­vá Warren?

Madonna: Jo.

Glenn O'Brien: Je překvapivě dobrý. Proč předtí­m nikdy nezpí­val?

Madonna: Nikdo to po něm nechtěl. Myslí­m, že si o sobě nemyslí­, že by byl bůhví­jaký hudební­k. Ale hraje dobře na klaví­r. Chtěl být koncertní­m klaví­ristou, když byl malý.

Glenn O'Brien: Vždycky hrajete takové milé postavy. Nechtěla jste někdy hrát zločince?

Madonna: Jo, ale nikdo mi to nikdy nenabí­dl. Bylo by hezké hrát také nesympatické postavy. Bůh ví­, že mám i své stinné stránky.

Glenn O'Brien: Co třeba hrát maminku?

Madonna: Ach, jo, jistě. Tu beru.

Glenn O'Brien: Brala byste i maminku ve skutečném životě?

Madonna: Věděla jsem, že tohle bude další­ otázka.

Glenn O'Brien: Já to neplánoval. Prostě se jen objevila v mé hlavě.

Madonna: Jo, beru. Neví­m kdy, ale jsem připravená.

Glenn O'Brien: Kdo jsou vaši hrdinové?

Madonna: Matka Tereza. Není­ Gorbačov hrdina?

Glenn O'Brien: Řekl bych, že je.

Madonna: Co Havel z čŒeskoslovenska? To je hrdina.

Glenn O'Brien: Taky je blázen do Franka Zappy a Captaina Beefhearta. Slyšel jsem, že ze Zappu dokonce i platil jako jakéhosi kulturní­ho konzultanta.

Madonna: To je hrdinské. Ale je těžké myslet na hrdiny, když pří­liš málo lidí­ dnes riskuje. Možná se dostanu do problémů, když to řeknu, ale myslí­m, že ti v Public Enemy jsou hrdinové. Nebojí­ se nic ří­ct.

Glenn O'Brien: Myslí­m, že takhle je to s lepší­m rapem obecně. Myslí­m, že to jsou jediní­ lidé, kteří­ v těchto dnech něčí­m přispí­vají­ na kulturní­ úrovni do společnosti.

Madonna: Myslí­te si, že je Spike Lee hrdina?

Glenn O'Brien: Ano, myslí­m.

Madonna: Já také.

Glenn O'Brien: Myslí­te to jako 'Jak se můžu vejí­t pod limit?'

Madonna: Jsem ví­ceméně od pří­rody pěkně otravná. Ráda dělám věci, které se o lidi otřou tí­m nehezkým způsobem. Ne, to je špatně. Nechte mě to ří­ct ještě jednou. Jsem ráda kontroverzní­, myslí­m. I když ani tohle nezní­ dobře. Je to spí­š jako 'Hej, dobře, ví­te, jak pořád ří­kají­, že je to takhle? No, tak to tak není­! Nebo alespoňˆ nemusí­!'

Glenn O'Brien: Pí­šete takhle i pí­sničky?

Madonna: Začí­nám. Obzvláště na mém polední­m albu. A až uslyší­te soundtrack Dick Tracy, bude vám to jasné.

Glenn O'Brien: Je politický?

Madonna: Jo. Myslí­m, že i video Express Yourself je politické. Záleží­ na tom, co myslí­te tí­m politický. Když myslí­m na kontroverzi, ve skutečnosti mě nenapadne, že budou lidi šokováni ani z poloviny tak, jak jsou. Nikdy bych nevěřila, jak se ta věc s Pepsi vymkne kontrole.

Glenn O'Brien: Možná je to jen o byrokracii. Jsou obrovská nadnárodní­ společnost s tisí­ci akcionáři a vy zpěvačka s žádným akcionářem. Dnes ráno jsem sní­dal vedle blbce z nahrávací­ společnosti, který vysvětloval další­mu blbci z managementu alternativní­ žebří­čky a alternativní­ rádia a alternativní­ umělce. Přišlo mi směšné, když ří­kal, že Lou Reed a Elvis Costello jsou alternativní­mi umělci. Zají­malo by mě, kde je podle nich ta hranice. Co si vy myslí­te, že je alternativní­ hudba?

Madonna: Hádám, že je to hudba, co není­ populární­. Myslí­m to tak, jako alternativní­ k čemu? Myslí­m, že je to hudba, co vás má donutit přemýšlet jako alternativa k hudbě, která to nedělá.

Glenn O'Brien: Takže co dělá Elvise Costella alternativní­m?

Madonna: Skutečnost, že není­ populární­.

Glenn O'Brien: Není­?

Madonna: Je populární­ na vysokých školách, je to kult. Není­ populární­ jako Milli Vanilli, jasné?

Glenn O'Brien: Asi, nejsem si úplně jistý, co je to Milli Vanilli.

Madonna: Lžete, Glenne! Ví­te, kdo jsou!

Glenn O'Brien: Viděl jsem je jednou na MTV.

Madonna: Neří­kejte nesmysly. Ví­te, kdo jsou.

Glenn O'Brien: Mají­ hodně vlasů, že?

Madonna: Myslí­te si, že kvůli tomu je budu mí­t ráda? Neřekla jsem, že je musí­te mí­t rád, ale ví­te, kdo to je. Teč jsou alternativní­ hudba.

Glenn O'Brien: Byla jste vy někdy alternativní­? Byla jste někdy v hitparádě školní­ho rádia?

Madonna: Nemyslí­m si. Pokud mají­ undergroundovou disko hitparádu, pak jsem v té.

Glenn O'Brien: Ok, o čem bychom si dál měli poví­dat?

Madonna: Ach, prosí­m? Vy děláte interview!

Glenn O'Brien: Lidé vždy hovoří­ o tom, o čem chtějí­ poví­dat. Takže, pomozte mi.

Madonna: Pomoci vám? Dejte mi pauzu! Pracovala jsem celý den, zlato.

Glenn O'Brien: Poslouchejte, v New Yorku je po půlnoci.

Madonna: Pracovala jsem celý den. Pracovala jsem ceý týden.

Glenn O'Brien: Proč mi nemůžete vyprávět nějaké sladké lži, které si vyberou noviny? Poví­dejte mi o svých lesbických aférách.

Madonna: To je staré.

Glenn O'Brien: Začalo to s jeptiškami, že?

Madonna: To nikdy neřeknu. Lesbické aféry jsou staré. Budu muset lhát o něčem jiném.

Glenn O'Brien: Co umění­? V článku ve Vanity Fait je toho hodně o vaší­ sbí­rce umění­. Kdy jste je začala sbí­rat?

Madonna: Jakmile jsem měla na chleba.

Glenn O'Brien: Co jste si koupila jako první­?

Madonna: Obraz Roberta Smithsona.

Glenn O'Brien: Opravdu?

Madonna: Pravděpodobně ani neví­te, kdo to je.

Glenn O'Brien: Děláte si legraci? Jen jsem nevěděl, že také maloval.

Madonna: Ten, který mám, je nádherný, takový abstraktní­ obraz. Ale můžete v něm vidět postavu anděla. Takže ho nazývám mým strážným andělem. Visí­ mi nad postelí­ tady v New Yorku.

Glenn O'Brien: Věří­te ve strážné anděly?

Madonna: Věří­m, že mě někdo chrání­. Jinak bych byla už mrtvá. Jinak by ten chlap dneska večer vystoupil z auta a vybil ze mě duši. Věřte mi, že tak by to bylo, kdybych nebyla chráněná, protože nikdy neodolám otevří­t si pusu na někoho, kdo kleje. Jednou mi to udělal jeden kluk a já mu na to řekla 'Fuck you, motherfucker!' Nebyla jsem v autě, stála jsem na obrubní­ku a navigovala kamarádku. A on vystoupil z auta. Bylo to ve Valley. Vždycky je to totiž ve Valley. Ten velký chlap vystoupil z auta, šel ke mně a já si ří­kala 'Ó, bože, vytřese ze mě duši' a krčila jsem se a najednou se ze mě stal někdo, kým jsem ještě nikdy nebyla. Řekla jsem: 'Omlouvám se, skutečně mě to mrzí­!' Takže si myslí­m, že mě skutečně někdo ochraňuje. Neví­m, zda je to anděl. Možná je to ďábel. Třeba má svůj vlastní­ seznam.

Glenn O'Brien: Věří­te spiritistům?

Madonna: Ano. Věří­m, že jsou praví­ a že jsou falešní­.

Glenn O'Brien: Máte nějakou duševní­ moc?

Madonna: Ano, mám. Myslí­m, že většina vní­mavých lidí­ ji má. Myslí­m, že hodně vrozené duševní­ sí­ly má co do činění­ s tí­m být pozorný.

Glenn O'Brien: Jak se vaše duševní­ sí­la projevuje?

Madonna: Ve snech. Nebo ví­m, že se někteří­ lidé ozvou nebo co řeknou nebo co udělají­.

Glenn O'Brien: Snila jste jako dí­tě někdy o kariéře v zábavní­m průmyslu?

Madonna: Ne, zdálo se mi vždy jen o tom, že jsem zavražděná. Jediný sen alespoň vzdáleně spjatý se zábavní­m průmyslem byl ten, ve kterém jsem se lí­bala s Robertem Redfordem. Byla jsem v šesté tří­dě. A nesplnilo se to.

Glenn O'Brien: Setkali jste se?

Madonna: Né, já ho ve skutečnosti nechci polí­bit. Bylo to divné. Nemyslí­m si, že bych na něj vůbec kdy byla nějak upjatá. Ale sny jsou tak živé. Opravdu mě to vzrušilo.

Glenn O'Brien: Jaké jste znamení­?

Madonna: Hádejte. Je to jasné.

Glenn O'Brien: Hm. Hm. Hm.

Madonna: Čí­m se živí­m?

Glenn O'Brien: Hm, zpí­váte a taněí­te. Baví­te lidi. Ok, je to lev.

Madonna: Ano. To je správně. Mám hádat, jaké znamení­ jste vy?

Glenn O'Brien: Jo. Je to taky docela jasné.

Madonna: Jste panna?

Glenn O'Brien: Ne.

Madonna: Má to být jasné?

Glenn O'Brien: No, není­ to tak těžké. Vzpomeřˆte si, jak jsme se prvně setkali.

Madonna: Myslela jsme si, že mě nemusí­te.

Glenn O'Brien: To se stává pořád. Jsem hrozný.

Madonna: Tak se na to podí­vejme. Které znamení­ nahání­ hrůzu? ř tí­r?

Glenn O'Brien: Přestařˆte! Jsem ryby. S pannou jste byla blí­zko. To je mé protější­ znamení­. Neustále s nimi pracuji a žení­m se.

Madonna: O rybách toho moc neví­m. Vlastně jsem ani nikoho takového neznala. Jaká je jejich charakteristika?

Glenn O'Brien: Hodně spisovatelů je v rybách.

Madonna: Máte hezkou nohu?

Glenn O'Brien: Ne, mám velkou nohu.

Madonna: Nemají­ ryby hezké nohy?

Glenn O'Brien: Ne, mají­ mocné nohy.

Madonna: Mají­ nohy jako fetiš?

Glenn O'Brien: Někdo ano, jsem slyšel. Mně se lí­bí­ hezká chodila.

Madonna: Ví­te, jak máte na těle mí­sto, které je citlivé nebo nebo silné? Pro každé znamení­ jedno. Má jsou záda. Mám skvělá záda. Jsou krásná. Můžu to ří­ct.

Glenn O'Brien: Existuje nějaký váš častý milostný scénář? Zamilováváte se do jednoho znamení­?

Madonna: Ohnivá znamení­. Vzala jsem si lva. Hodně lidí­ z mé rodiny jsou lvi. Moje matka nás hodně měla v tom samém měsí­ci. Otěhotněla vždycky v tom samém měsí­ci v roce. Horoskop jsem si nechávala dělat jednou. Pamatuju si z něj dvě věci. Jedna byla, že bych měla jí­st ví­ce vařené zeleniny. Druhá, že potkám starší­ho muže, který na mě bude mí­t ohromný vliv, a pak jsem potkala Warrena Beattyho.

Glenn O'Brien: Měl na vás velký vliv?

Madonna: Ano, ale ví­ce vařené zeleniny nejí­m. Jí­m hodně syrové zeleniny. Proč máte zapnuté dva kazeťáky? Jste pověrčivý?

Glenn O'Brien: Ne, ale jsem velmi špatný v pořizování­ rozhovorů. Když jsem posledně někoho zpoví­dal přes hodinu a půl, zmáčkl jsem jenom play namí­sto record.

Madonna: Chudák. Kdo to byl?

Glenn O'Brien: Profesor populární­ kultury na Notre Dame University.

Madonna: Snoresvile.

Glenn O'Brien: Né, vůbec ne. Bylo nesmí­rně zají­mavé slyšet někoho mluvit v úplných odstavcí­ch.

Madonna: Já to nedělám?

Glenn O'Brien: Ne, vy ne.

Madonna: Ale dělám! Napří­klad to, jak mluví­m teč. Budu pokračovat prostě dál a dál v nikdy nekoněí­cí­ch větách a pokračovat stále dál a dál a na konec dám tečku. Je to odstavec?

Glenn O'Brien: Né! Musí­te mluvit v kompletní­ch blocí­ch myšlenek.

Madonna: Neznám moc takových lidí­. Warren Beatty je takový. Je to intelektuál.

Glenn O'Brien: Artikuluje?

Madonna: Extrémně. On toho pří­liš nenamluví­, ale když začne, je to v odstavcí­ch.

Glenn O'Brien: Je to učenec?

Madonna: Řekla bych. Je to učenec lidskosti.

Glenn O'Brien: A vy?

Madonna: Jestli jsem učenec? Ne. Nejsem učenec. Já jsem houba. Já věci nasávám.

Glenn O'Brien: Studovala jste záznamy z vašich zkoušek.

Madonna: To je ale ohromná legrace! Ne, já nestuduji své pásky. Teda jo, ale je to to jediné, co studuji.

Glenn O'Brien: Vidí­m, že máte težkou práci.

Madonna: čŒtu. Ale řeknu vám jednu věc, kterou opravdu nedělám. Nekoukám na televizi.

Glenn O'Brien: Opravdu?

Madonna: Nikdy. A to mám čtyři televize. čŒetla jsem ví­c, než čtu dneska. Mrzí­ mě, že to musí­m ří­ct. Prostě nemám čas. Zase jsem to řekla.

Glenn O'Brien: A co děláte v letadle?

Madonna: čŒtu časopisy. Miluju časopisy. Je to můj zlozvyk. Ne ty jako Enquirer.

Glenn O'Brien: Woman's Day?

Madonna: Vogue. Tatler. Details. Spy. Ty obvyklé. Mám ráda Vanity Fair. To jsou drby na úrovni.

Glenn O'Brien: Nemyslí­te, že je to tak trochu špatná vlastnost?

Madonna: Myslí­m.

Glenn O'Brien: Ve Vanity Fair mají­ rádi Angličany a aristokratické lotry.

Madonna: Nebyli ke mně podlí­.

Glenn O'Brien: Ne, ale jste výjimka.

Madonna: Možná proto, že na mě každý kydá sračky, a tak jim mě bylo lí­to.

Glenn O'Brien: Každý na vás kydá sračky? Nechte mě být!

Madonna:No ták, sklí­zí­m hodně negativní­ publicity.

Glenn O'Brien: Taky hodně pozitivní­ publicity.

Madonna: Jo, ale taky hodně té špatné. Roztrhali mě na cucky. Každý čeká na pří­ležitost mě strhat.

Glenn O'Brien: Kdo o vás pí­še ošklivě? Co bylo tí­m nejhorší­m, co o vás kdo napsal?

Madonna: Ví­te, jsem uctí­vána pro nic za nic, pseudocelebrita bez talentu, nemůžou se dočkat, až padnu mrtvá k zemi.

Glenn O'Brien: To zní­ jako alternativní­ tisk.

Madonna: Ano, nenávidí­ mě. Lidi, co poslouchají­ Elvise Costella, mě nenávidí­.

Glenn O'Brien: Ale pí­ší­ o vás lži?

Madonna: Každý časopis na světě o mně pí­še lži.

Glenn O'Brien: Jaké největší­ lži o vás byly napsány?

Madonna: Nejsou to velké lži, jsou to malé kousí­čky. čŒtu o schůzkách s lidmi, které jsem nikdy neviděla.

Glenn O'Brien: Měla byste vymyslet svoje vlastní­ lži. Třeba je něco, co byste chtěla čtenářům sdělit.

Madonna: Ano, jsem teč strašně tlustá.

Glenn O'Brien: Skutečně. Kolik váží­te?

Madonna: Váží­m ví­c než Roseanne Barr. Hej a teč si to představte. Vince Paterson, choreograf koncertu, jeho matka mu volá z Floridy a ří­ká: 'Vince, je všechno v pořádku?' Vince ří­ká: 'Jo, o čem mluví­š?' A ona: 'Ví­m, že teď pracuješ pro Madonnu. Je ok?' A on: 'Jo, je fajn. Proč? Co se děje?' A ona: 'No, právě jsem četla, že přibrala padesát liber a opravdu špatně se je snaží­ shodit. Nemůže tancovat.' To jsou ty největší­ pitomosti. Musela jsem být za poslední­ch pět let už třistakrát těhotná. Chodila jsem s Robem Lowem.

Glenn O'Brien: Já taky. Žárlí­te?

Madonna: Vy?

Glenn O'Brien: Ne.

Madonna: Kdyby vaše bývalá pří­telkyně s někým chodila, žárlil byste?

Glenn O'Brien: To si nemyslí­m.

Madonna: Lež! Žárlil! Každý by žárlil!

Glenn O'Brien: Žárlí­te na všechny své bývalé, když s někým chodí­?

Madonna: Začne mě pí­chat takový bod za kolenem. Chci je tajně zabí­t. Začnete si dělat nároky na lidi, co jste s nimi strávili roky života. Nechcete, aby je měl někdo jiný.

Glenn O'Brien: Jak daleko zpátky to jde?

Madonna: Tak daleko, jak si vzpomí­nám. Chci ří­ct, že pomyšlení­, že první­ muž, který se mnou spal, když mi bylo patnáct, je ženatý a má děti, mě rozkládá. Zají­malo by mě, jestli mě stále miluje. Pravděpodobně ano.

Glenn O'Brien: Možná si je prostě chcete všechny nechat pro sebe.

Madonna: To by bylo pěkné.

Glenn O'Brien: Vždy jsem si myslel, že by to bylo tak ideální­.

Madonna: Myslí­te, že by za to někdo stál?

Glenn O'Brien: Samozřejmě že ne.

Madonna: Ale v ideální­m světě, kde byste byl prezidentem, by to takhle mohlo chodit.

Glenn O'Brien: Myslí­m, že Donald Trump chce kandidovat na prezidenta.

Madonna: S Marlou? Ale nemůže být prezidentem, pokud měl sex. Takové je pravidlo.

Glenn O'Brien: Ne, ne. Všechno se opakuje dokola. Chce být jako Kennedy a bude muset dokázat, že přitahuje ženy.

Madonna: Ne, už není­ cool být jako Kennedy. Podí­vejte se na Garyho Harta.

Glenn O'Brien: Ne, Gary Hart na to prostě neměl. Neměl to nadání­.

Madonna: Chcete ří­ct, že Donald Trump ho má? Je to tupec. Ou, to nemůžete otisknout! Chci lí­stky na Tysona.

Glenn O'Brien: Myslí­m, že se to všechno točí­ pořád dokola. Jsou léta, kdy země chce skutečné vážného rodinného muže a pak přijde doba, kdy chce země...

Madonna: Chlapa s pérem?

Glenn O'Brien: Potenta. Který pravděpodobně bude zavražděn.

Madonna: Ou. Ale Donald Trump? Nebyl by někdo jiný? Nemohli bychom mí­t někoho hezčí­ho?

Glenn O'Brien: Uvažovala jste někdy o veřejné funkci?

Madonna: Myslí­m, že jsem si to představovala. Musela bych se rvát za konkrétní­ skutky, kdybych to dělala. Možná jsem ale pří­liš zaměřená sama na sebe.

Glenn O'Brien: Ale ještě tam nikdy nebyla žena.

Madonna: Dejte tomu čas. Kim Basinger by se mohla stát starostkou v tom městě, co koupila v Georgii.

Glenn O'Brien: To by byl ale střet zájmů.

Madonna: To je pravda.

Glenn O'Brien: Ale vy nemáte takové ambice.

Madonna: Oběas vtipkuju o tom, že budu kandidovat na prezidenta.

Glenn O'Brien: To je dobrý nápad. Vlastně už mě to napadlo dří­v.

Madonna: že byste kandidoval na prezidenta?

Glenn O'Brien: Ne, že vy. Nenapsal jsem to už jednou? Nepsal jsem už o Madonně na prezidenta? Něco mi to ří­ká. Myslí­m, že to byl můj nápad. Jen musí­te počkat, až vám bude pětatřicet.

Madonna: Co si to pí­šete?

Glenn O'Brien: Tu větu, co řekl váš taneční­k. 'Tvoje boty by měly udělat večí­rek, aby se mohly kalhoty spustit.'

Madonna: To je vaše hlava nebo se jen krk pozvracel? Chcete znát moje mí­ry nebo tak něco?

Glenn O'Brien: Jo. Jaké jsou? Jakou máte velikost klobouku?

Madonna: To neví­m.

Glenn O'Brien: Ok, jaké jsou vaše další­ mí­ry?

Madonna: Třicet tři, dvacet čtyři, třicet čtyři.

Glenn O'Brien: Opravdu?

Madonna: Dost dobré, že?

Glenn O'Brien: Myslí­m, že ano. Vždycky jsem si myslel, že desetipalcový rozdí­l je ideální­.

Madonna: Třicet čtyři, když mám svoje dny.

Glenn O'Brien: Zjistila jste už, že všechny ženy, se kterými pracujete, mají­ menstruaci ve stejný čas?

Madonna: Tak je to pokaždé. To mě vždycky nasere.

Glenn O'Brien: Proč?

Madonna: Protože jsme na hadrech ve stejnou dobu.

Glenn O'Brien: Je to kmenová záležitost.

Madonna: Co se stane, je, že to všechno podělá. Když s tou skupinou lidí­ nejdří­v nějakou dobu nejste a najednou jste spolu, začne vám cyklus dří­ve. Naprosto vám to posere cyklus.

Glenn O'Brien: Když jste dneska večer ječela na toho chlapa v autě, myslí­m, že vás nepoznal. Zdá se, že umí­te být nepoznaná.

Madonna: Ale asi dvacetkrát jsem během cesty poznaná byla. Lidi mávali.

Glenn O'Brien: Jaké to je?

Madonna: Je to dobré i špatné. Chci ří­ct, že takové jsem si to udělala.

Glenn O'Brien: Musí­ se vám to lí­bit. Jinak byste nosila do auta klobouk, ne?

Madonna: Správně. Někdy mě to ale štve, když mám špatnou náladu a ří­dí­m a podí­vám se vedle a tam je auto plné kluků, kteří­ mě začnou pronásledovat, kamkoliv jedu. To je utrpení­. Ale dovedu si představit horší­ věci, než se stávají­ mně. (Madonna vytáhne obrovskou krabici bonbónů.) Chcete jeden?

Glenn O'Brien: Ne, dí­ky.

Madonna: Miluju bonbóny, jak vidí­te. Jsem cukrový narkoman. To je z nedostatku lásky, když jsem byla dí­tě.

Glenn O'Brien: Ale máte velkou rodinu. Nemilují­ vás?

Madonna: Jo, kecám. Netrpěla jsem. Ale nesměla jsem jí­st bonbóny. To je ten důvod. Začla jsem se cpát od první­ chví­le, co jsem se odstěhovala z domu.

Glenn O'Brien: Váš bratr kreslí­ madony, že?

Madonna: Kreslí­ posvátné postavy. Náboženství­ mělo obrovský vliv na naše životy.

Glenn O'Brien: Měla jste pří­snou náboženskou výchovu nebo jen běžný katolický domov?

Madonna: Super. Nesměla jsem až do svatby použí­vat tampóny. Moje macecha ří­kala, že je to jako pohlavní­ styk. Nesměla jsem opravdu dlouho nosit kalhoty.

Glenn O'Brien: Co vaši bratři?

Madonna: Ví­te, jaká je ví­ra. Kluci smějí­ všechno. Dělají­ ministranty. Venku smějí­ být déle. V létě si svlékají­ trička. čŒůrají­ vestoje. Ojedou spoustu holek a nemusejí­ se bát, že otěhotní­. Ačkoliv nic z toho nemá co do činění­ s náboženství­m.

Glenn O'Brien: Prošla jste si někdy bezvěreckým období­m?

Madonna: Ne.

Glenn O'Brien: Přešla jste z katolictví­ pří­mo k pohanství­?

Madonna: Myslí­te, že jsem pohan? To znamená, že uctí­vám špatné bohy.

Glenn O'Brien: Kteří­ bozi jsou špatní­?

Madonna: To je definice pohana.

Glenn O'Brien: To je katolická definice pohana. Chci ří­ct, že věří­m v hlavní­ho boha, velkého boha a věří­m v Ježí­še, ale věří­m i ve všechny ostatní­.

Madonna: Takže v očí­ch katolí­ků asi jsem neznaboh.

Glenn O'Brien: Vyptávají­ se vás lidi na schůzkách?

Madonna: Pořád. To se vsačte.

Glenn O'Brien: Kromě vězřˆů. Lí­bí­ se vám to?

Madonna: Jo. Je to lichotivé.

Glenn O'Brien: Na co se vás dobře balí­?

Madonna: 'Neviděli jsme se už někde?'

Glenn O'Brien: Zabí­rá to?

Madonna: Záleží­ na tom, jak vypadá. Ale vlastně si nepamatuju že by mě někdo takhle balil. Obvykle jen volové mají­ své hlášky na balení­.

Glenn O'Brien: V článku o vás ve Vanity Fair nazýváte Olivera Stonea a Andrewa Lloyda Webbera skvostnými misogyny. Co je to skvostný misogyn?

Madonna: To je jako ří­ct špatné slovo hezkým slovem. Znamená to, že jsou dobří­ ve svém nepřátelství­ k ženám. Je to jako nazvat někoho okouzlují­cí­m podlézavcem.

Glenn O'Brien: Je hodně misogynů v...

Madonna: V Hollywoodu? Jsou všude, zlato.

Glenn O'Brien: Je to tak špatné jako vždycky? Žádné zlepšení­?

Madonna: Nevypadá to tak. Zdá se, že rasismus je tak špatný, jako vždycky byl, nenávist k ženám je taková, jaká vždycky byla, homofóbie je taková, jaká vždycky byla. Však ví­te.

Glenn O'Brien: Jste v průmyslu deset let. Já jsem v průmyslu dvacet let. Myslí­m, že něco se přeci jen zlepšilo.

Madonna: Máte jiný pohled než já. Jste starší­. Jako o pár set let naví­c.

Glenn O'Brien: Jo? Nejsem ani tak starý jako váš pří­tel.

Madonna: No comment.

Přeloženo z časopisu Interview Magazine (červen 1990). S Madonnou si poví­dal Glenn O'Brien. Autorem fotografií­ je Herb Ritts.

Poslední zprávaI Don't Search I Find • Honey Dijon • před 11 hodinami Nové fotkyMadame X Tour • Los Angeles • před 3 dny Alba a singlyWho's That Girl • LP na čirém vinylu RCV1−25611Diskuzní fórumNejlepší a nejhorší song
madonnák • před 2 dny 
MADONNA NATION.CZ - Madame XMADONNA NATION.CZ - I Don't Search I FindPoslední projektyMadame X
diskografiestránka
Madame X Tour
galeriestránka
I Don't Search I Find
vydáno na iTunes • stránka
ARMY OF LOVERS.CZ DEAD OR ALIVE.CZ Instagram MADONNA NATION.CZ - Ebay.com MADONNA NATION.CZ - Eil.com MADONNA NATION.CZ - Facebook.com
MADONNA NATION.CZ © Miki Hider 1990 - 2019
Web není podporovaný Warner Bros., Live Nation ani žádnou další společností. Obrázky, videa a texty písní jsou vlastnictvím svých původních majitelů. Web používá k optimalizaci obsahu soubory cookies. Používáním webu souhlasíte s jejich ukládáním na serveru nebo ve vašem počítači. [Souhlasím.]